Час роботи: Пн-Пт з 10 до 18

Віртуальна АТС

Віртуальна (хмарна) АТС – сервіс, що дозволяє бізнесу швидко розгорнути та налаштувати бізнес-телефонію з широким функціоналом без серйозних вкладень у телефонне обладнання. Для роботи віртуальної АТС Вашим співробітникам потрібний лише стабільний Інтернет.

Для організації хмарної АТС ми рекомендуємо рішення лідера ринку української IP-телефонії Streamtelecom. Рішення Streamtelecom перевірені часом, економічно доступні для бізнесу будь-якого розміру, відрізняються швидким підключенням, легким налаштуванням та найширшим функціоналом. Сервіс легко інтегруються з найпопулярнішими CRM-системами для бізнесу: amoCRM, Bitrix24, 1С, Terrasoft, Мегаплан, ArchiDelivery, TallantoProf, Мої Туристи та ін.

Для прийому та здійснення дзвінків у програмній АТС Ви можете використовувати наші sip-номери, а також sip-номери будь-яких сторонніх провайдерів.

Віртуальна АТС: умови підключення, гнучке налаштування, sip-номери для віртуальніх АТС

Віртуальна АТС дозволяє:

  • підключити всі Ваші номери в єдину телефонну систему
  • розуміти аналітику телефонної комунікації компанії та її співробітників
  • аналізувати записи розмов із клієнтами
  • підвищити ефективність співробітників
  • автоматизувати роботу з різними сценаріями дзвінків

Пакети підключення до хмарних АТС

Базовий Розширений Професіональний
Базові функції АТС miniCRM Stream Business + функції пакету Базовий StreamCRM + функції пакету Розширений
Максимальна кількість співробітників до 6 Максимальна кількість співробітників: необмежена Максимальна кількість співробітників: необмежена
Кількість робочих місць : 5 Кількість робочих місць : 10 Кількість робочих місць :5
Кількість зовнішніх SIP номерів: 2 Кількість зовнішніх SIP номерів: 6 Кількість зовнішніх SIP номерів: 12
Підключення будь-якого SIP-номера Підключення будь-якого SIP-номера ППідключення будь-якого SIP-номера
Історія дзвінків miniCRM Stream business (клієнти, спливаюча картка, набір кліком, коментарі) StreamCRM
Переклад дзвінка (call transfer) Конференц-зв'язок/відео-зв'язок Автоматична прив'язка Клієнт-Співробітник (суперлипкість)
Перехоплення дзвінка(call pickup) Інтерактивне голосове меню (IVR) Система контролю та автовідпрацювання пропущених дзвінків
Безкоштовні дзвінки між співробітниками Інтеграція з Bitrix24 Оцінка ефективності роботи працівників
Розподіл дзвінків Прив'язка Клієнт-Співробітник (липкість) Робота з угодами, комунікаціями, планувальником
Паркування виклику WebCall — дзвінок із сайту Корпоративний чат для співробітників
Переадресація виклику GetClient – віджет замовлення дзвінка на вашому сайті. Поєднує співробітника з клієнтом, який замовив дзвінок. Інтеграція із зовнішніми джерелами даних: форми на сайті, білінгові системи тощо.
Запобігання неприємним дзвінкам (Автосекретар) Управління переадресацією з особистого кабінету Інтеграція з CRM системами
Конференц-зв'язок Персоналізована система голосової пошти з надсиланням на email Телефонія в Microsoft Teams — 100 грн/міс за користувача
Інтерактивне голосове меню (IVR) однорівневе Скидання вхідного дзвінка та автоперезвон — 150 грн/міс Stream Phone (iOS, Android) - 50 грн/міс за користувача
Віртуальний факс Оптимізація витрат на вихідний зв'язок Модуль CallCenter — 75 грн/міс за користувача
Підтримка всіх популярних SIP клієнтів Підключення будь-якого SIP-номера Динамічна зміна номера - 75 грн/міс
Вартість дод. робочого місця - 15 грн/міс Вартість дод. робочого місця - 20 грн/міс Вартість дод. робочого місця - 100 грн/міс
Вартість одного дод. номери, грн/міс - 50 грн/міс Вартість дод. робочого місця - 20 грн/міс Вартість дод. робочого місця - 100 грн/міс
200 грн/міс 375 грн/міс 650 грн/міс

Бажаєте дізнатися більше або підключити віртуальну АТС?

Зв'язатися