Час роботи: Пн-Пт з 10 до 18

Колл-центр Webcall

Webcall – хмарна платформа для організації та адміністрування бізнес-напрямків по телефону абонентів.

За допомогою платформи легко запустити як міні-коллцентр, так і професійний контакт-центр із широким спектром взаємодії з абонентами. Крім живого спілкування з операторами, система дозволяє автоматичне дзвінок абонентів з відтворенням медіа-файлів та фіксацією відповідей користувачів.

Коллцентр Украина: SIP-номери для коллцентру, інтеграція з CRM
sip номери для коллцентрів: Київстар, Водафон, Лайфселл, міські віртуальні номери України

Переваги платформи:

  • 100% хмарний сервіс: для здійснення дзвінків потрібен лише браузер та гарнітура
  • Масштабованість та мобільність: додати робоче місце оператора або перенести його на інший комп'ютер – питання лічених хвилин.
  • Простота інтерфейсу: інтуїтивно зрозумілий функціонал, створений на основі багаторічної роботи із системами телефонії
  • Надійність: хмарна розгортка забезпечує безперебійну роботу резервуванням на кількох майданчиках

Функціонал

  • Моніторинг роботи операторів як реального часу.
  • Суфлювання розмови: під час розмови операторів-новачків з абонентами старший оператор може контролювати хід спілкування та допомагати новачкові вести розмову у правильному руслі.
  • Дашбоард: онлайн-інформація про рівень завантаження системи на зараз, кількість дзвінків, що одночасно приймаються, дзвінків у черзі, вільних операторів, успішних дзвінків за останню годину і т.д.
  • Аналітика: за діями всього коллцентру та кожного окремого оператора.
  • Облік робочого часу: повний KPI кожного оператора.
  • Статистика з дзвінків з гнучкими фільтрами сортування.
  • Сallback : всі пропущені дзвінки автоматично з'єднають з першим оператором, що звільнився.
  • Click to call – класична кнопка замовлення дзвінка із сайту (опційно з'єднання клієнта з оператором безпосередньо через браузер, що може значно заощадити бюджет на дзвінках).
  • Автодозвон: сервіс сам додзвонюється до абонента і тільки після цього з'єднує з оператором, що забезпечує найбільш ефективне завантаження кол-центру.
  • Розумний IVR: маршрутизація та переклад дзвінків, розпізнавання голосових команд, черга з урахуванням пріоритетності клієнта та досвідченості оператора.
  • API. Можливість інтегруватися зі сторонньою CRM або керувати дзвінком за допомогою скриптів.

Тарифи

Функції пакету Старт Бізнес Максимум
Мониторинг
Дашборд
Статистика
Запис розмов
IVR 1 рівень 2 рівень 3 рівень
Суфлювання
Аналітика
Облік робочого часу
Callback за пропущеними дзвінками
Автодозвон
Вартість пакету 200 грн/міс 300 грн/міс 700 грн/міс

Бажаєте дізнатися більше або підключити кол-центр?

Зв'язатися