Колл-центр
Наш сервіс є хмарною платформою для організації та адміністрування бізнес-напрямків по телефону абонентів.
За допомогою платформи легко запустити як міні-коллцентр, так і професійний контакт-центр із широким спектром взаємодії з абонентами. Крім живого спілкування з операторами, система дозволяє автоматичне дзвінок абонентів з відтворенням медіа-файлів та фіксацією відповідей користувачів.
Переваги платформи:
- 100% хмарний сервіс: для здійснення дзвінків потрібен лише браузер та гарнітура
- Масштабованість та мобільність: додати робоче місце оператора або перенести його на інший комп'ютер – питання лічених хвилин.
- Простота інтерфейсу: інтуїтивно зрозумілий функціонал, створений на основі багаторічної роботи із системами телефонії
- Надійність: хмарна розгортка забезпечує безперебійну роботу резервуванням на кількох майданчиках
Функціонал
- Моніторинг роботи операторів як реального часу.
- Суфлювання розмови: під час розмови операторів-новачків з абонентами старший оператор може контролювати хід спілкування та допомагати новачкові вести розмову у правильному руслі.
- Дашбоард: онлайн-інформація про рівень завантаження системи на зараз, кількість дзвінків, що одночасно приймаються, дзвінків у черзі, вільних операторів, успішних дзвінків за останню годину і т.д.
- Аналітика: за діями всього коллцентру та кожного окремого оператора.
- Облік робочого часу: повний KPI кожного оператора.
- Статистика з дзвінків з гнучкими фільтрами сортування.
- Сallback : всі пропущені дзвінки автоматично з'єднають з першим оператором, що звільнився.
- Click to call – класична кнопка замовлення дзвінка із сайту (опційно з'єднання клієнта з оператором безпосередньо через браузер, що може значно заощадити бюджет на дзвінках).
- Автодозвон: сервіс сам додзвонюється до абонента і тільки після цього з'єднує з оператором, що забезпечує найбільш ефективне завантаження кол-центру.
- Розумний IVR: маршрутизація та переклад дзвінків, розпізнавання голосових команд, черга з урахуванням пріоритетності клієнта та досвідченості оператора.
- API. Можливість інтегруватися зі сторонньою CRM або керувати дзвінком за допомогою скриптів.
Тарифи
Функції пакету | Старт | Бізнес | Максимум |
---|---|---|---|
Мониторинг | ⚫ | ⚫ | ⚫ |
Дашборд | ⚫ | ⚫ | ⚫ |
Статистика | ⚫ | ⚫ | ⚫ |
Запис розмов | ⚫ | ⚫ | ⚫ |
IVR | 1 рівень | 2 рівень | 3 рівень |
Суфлювання | ⚫ | ⚫ | ⚫ |
Аналітика | ⚫ | ⚫ | |
Облік робочого часу | ⚫ | ||
Callback за пропущеними дзвінками | ⚫ | ||
Автодозвон | ⚫ | ||
Вартість пакету | 349 грн/міс | 499 грн/міс | 799 грн/міс |