Сервіси автообдзвону
Залежно від характеру Вашого бізнесу та мети обдзвону клієнтів, ми можемо запропонувати два різні варіанти автообзвону. Кожен з цих варіантів є хмарним, швидко інтегрується (залежно від типу 1-10 робочих днів) і не передбачає встановлення та налаштування програмного забезпечення на стороні клієнта. Для допомоги у виборі автообзвону зв'яжіться з нашими менеджерами.
Зв'язатисяІнтелектуальний голосовий робот
Найрозумніший вид автообдзвону: віртуальна співробітниця Вашого відділу продажів, техпідтримки та HR, яка не схильна до людського фактору і не відхиляється від скрипту. Сервіс самостійно здійснює голосові дзвінки на телефони ваших клієнтів, сам відповідає на вхідні дзвінки, і без перебільшення здатний спілкуватися як жива людина. Спираючись на нашу статистику, у 90% випадків Ваші абоненти не розпізнають, що спілкувалися з роботом – а в інших така комунікація викликає інтерес та позитивні емоції. За досвідом, сервіс відмінно підійде для роботи з товарами та послугами преміального класу, де важливо створити та зберегти у клієнта відчуття індивідуального та персоналізованого підходу.
- Дозвін за розкладом (скрипт дзвонить у заданий час за завантаженим заздалегідь списком абонентів; якщо не додзвонився відразу, то передзвонює пізніше.)
- Телефонні опитування (організація телефонних опитувань без колл-центру та менеджерів)
- Інформування клієнтів (інформуйте клієнтів про нові акції та новини)
- Автоматизація логістики (через автообзвон Ви можете повідомити клієнта про статус доставки)
Приклади спілкування людини з інтелектуальним роботом:
Кол-центр з автообдзвоном
Цей сервіс є сумішшю повноцінного професійного живого колл-центру та автообдзвону. Автообзвон тут дозволяє знизити навантаження на людський ресурс і підготувати базу для живого спілкування.
В даному випадку голосовий асистент дозволяє без навантаження на операторів провести попередній обдзвон бази, з'ясувати інформацію або навіть виявити потребу і передати оператору вже готового клієнта.