Віртуальна АТС

Віртуальна (хмарна) АТС - сервіс, який дозволяє бізнесу швидко розгорнути і налаштувати телефонію з широким функціоналом без серйозних вкладень в телефонне обладнання. Для забезпечення зв'язку в таких сервісах потрібен тільки Інтернет (зв'язок здійснюється по sip-протоколу).

Для організації віртуальних АТС ми рекомендуємо рішення лідерів ринку української телефонії і наших партнерів Ringostat і фонет. Обидва варіанти перевірені часом, і доступні для українського бізнесу будь-якого розміру, відрізняються швидким підключенням, легкої налаштуванням і найширшим функціоналом. Обидва сервіси легко інтегруються з найпопулярнішими CRM-системами для бізнесу: amoCRM, Bitrix24, 1С, Terrasoft, Мегаплан, ArchiDelivery, TallantoProf, МоіТурісти та ін.

Для прийому та здійснення дзвінків в програмної АТС Ви можете використовувати наші sip-номери и транки, а також sip-транки будь-яких сторонніх провайдерів. Для наших клієнтів при підключенні віртуальної АТС Ringostat ми надаємо 5-15% знижку на вартість хвилини для sip-транків «Постійний Україна», «Лайфселл мобільний Україна», «Анонім УкраЇна», «Мобільний УкраЇна (вихідний)».

Важлива особливість обох сервісів: персональний менеджер, закріплений за абонентом. У разі виникнення технічної або фінансової проблеми Вам не доведеться заново повідомляти всі подробиці чергового менеджеру, з яким Ви вийшли на зв'язок.

Увага! Не намагайтеся вибрати віртуальну АТС «на око» самостійно! Зв'яжіться з нами, ми допоможемо відповісти на всі Ваші запитання і підібрати провайдера і конфігурацію АТС, оптимальну саме для Вашого бізнесу.

  • Віртуальні АТС Рінгостат особливо незамінні для компаній з перспективою розширення, мастштабірованія, і звичайно ж продажів онлайн. Кредо Рінгостат - аналітика, аналітика, і ще раз аналітика!

    Функціонал АТС Ringostat

    • Гнучка настройка правил для вхідних і вихідних дзвінків: відповідно до Ваших бізнес-потребами Ви самі вибираєте, які номери і sip-оператори використовуються при маршрутах дзвінків. Голосові меню в кілька рівнів для розподілу дзвінків по відділах.
    • Доступ 24 \ 7: налаштуйте різні варіанти обробки дзвінків в залежності від часу доби або дня тижня. Якщо є необхідність, налаштуйте переадресацію дзвінків клієнтів на особистий мобільний номер менеджерів.
    • Зменшення пропущених дзвінків: система черг дозволяє автоматично розподіляти дзвінки в періоди максимального завантаження. Списки пропущених дзвінків відправляються на e-mail або SMS менеджеру для максимально оперативного реагування і передзвону.
    • Чорний список: для особливо настирливих продавців непотрібних Вам товарів ;)
    • Синхронізація з CRM: автоматичне додавання записів дзвінків та іншої інформації хмарної АТС в угоду, прив'язка до ліду.
    • Звіти на email: «найулюбленіші» звіти із заданою регулярністю будуть автоматично приходити до Вас на пошту.
    • Запис дзвінків: для контролю спілкування менеджерів, навчання стажистів і співробітників.

    Ringostat Smart Phone - розумний телефон для віртуальної АТС в браузері Google Chrome.

    • Дзвінок по кліку на номер телефону на сторінці
    • Утримання дзвінка, відключення голосу при необхідності
    • Спливаючі дані про клієнта при вхідному дзвінку (при інтеграції з CRM). Перехід на картку клієнта в 1 клік.
    • Класичний «переклад» дзвінка на іншого співробітника
    • Пуш-повідомлення на вхідні дзвінки при згорнутому браузері
    • Відправлення SMS (при підключенні InfoBip)

    Ringostat Insider – інформаційний асистент для менеджера з продажу.

    • Миттєва і максимально повна статистика по звонящему - хто і звідки телефонує (годинне), скільки сторінок переглянув, скільки разів і як часто був на Вашому сайті.
    • Які сторінки найбільше цікавили співрозмовника
    • Джерело ліда - яка саме рекламна кампанія привела його до Вас (аж до ключового слова)
    • Відстеження руху по сайту в реальному часі
    • «Магія Ringostat» - можливість зателефонувати клієнту, з яким Ви раніше вже спілкувалися, в момент коли він знову зайшов на сайт.

    Вартість віртуальної АТС Рінгостат - від 999 грн\міс. (в залежності від конфігурації пакету)

  • Тарифи на віртуальні АТС Phonet

    Функції пакету Команда Компанія Корпорація Коробочна версія
    Кількість користувачів 1-10 1-25 25+ 4+
    Внутрішні номери співробітників 6 10 25 4
    Підключені зовнішні лінії 3 6 12 Необмежено
    Запис розмов
    Історія дзвінків
    (розбивка по співробітниках)
    Список необроблених дзвінків, що пропущено
    Статистика по дзвінках компанії
    Система аналізу рекламних кампаній
    Показники ефективності роботи співробітників
    Налаштування прав доступу співробітників
    Голосова пошта з доставкою на email
    Перевід і парковка виклику
    Сценарії прийому дзвінків
    Переадресація виклику
    на мобільний або домашній тел. номер
    Інтерактивне голосове меню(IVR) Однорівневе
    Функція "автоскидання вхідного дзвінка
    і автопередзвонювання"
    Відправлення SMS з особистого кабінету
    Інтеграція з Skype (дзвінки за кордон
    по тарифам Skype-business)
    Прив'язка Клієнт-Співробітник
    Call Catcher віджет замовлення
    дзвінка для Вашого сайту
    Суфлювання (підказка співробітнику,
    безшумна для клієнта)
    Міні CRM Phonet (контакти,
    спливаюча картка клієнта)
    Інтеграція з Bitrix24, 1С, AmoCRM, Мегаплан і ін.
    Безкоштовний запис голосових вітань 15 сек. 30 сек. 60 сек. 100 сек.
    Додатковий користувач
    (понад передбачених в пакеті)
    +15 грн. +20 грн. +15 грн. +2100 грн.
    Додатковий номер
    (понад передбачених в пакеті)
    +30 грн. +30 грн. +30 грн. Безоплатно
    Вартість пакета 196 грн/міс 399 грн/міс 798 грн/міс 8 400 грн

Потрібна допомога у виборі пакета? Зв'яжіться з нашими менеджерами!