SIP-номери мобільних операторів

SIP-номери підключаються тільки юридичним особам та ФОП для використання виключно на території України (крім Криму та зони АТО). SIP-номери мобільних операторів можуть бути підключені доSIP-каналів "Універсальний мобільний", "Для вхідних мобільний", "Lifecell мобільний".

Якщо Вам потрібен постійний мобільний SIP-номер для отримання багатоканальних вхідних дзвінків через наші канали та для коллтрекінгу, Вам потрібно вибрати тут відповідні номери.
Номери підключаються для використання тільки резидентами України на території України (крім підключення до каналу "Для вхідних"). Номери не надаються для використання в зоні АТО і на території Криму.

  • Для прийому багатоканальних вхідних дзвінків до наших каналів може бути підключений і зроблений багатоканальним будь-який мобільний номер Vodafone або МТС. Для цих цілей може бути використаний вже існуючий номер оператора або замовлений новий. Щомісячна вартість прив'язки одного номера до каналів100 грн. с НДС. У випадку, якщо у Вас вже є номер, і Ви хочете отримувати вхідні дзвінки на нього по SIP, Вам потрібно зробити безумовну переадресацію вхідних дзвінків з цього номера на наш технічний номер згідно правил оператора.
  • Для прийому багатоканальних вхідних дзвінків до наших каналів може бути підключений і зроблений багатоканальним будь-який мобільний номер Київстар. Для цих цілей може бути використаний вже існуючий номер оператора або замовлений новий. Щомісячна вартість прив'язки одного номера до каналів70 грн. з ПДВ. У випадку, якщо у Вас вже є номер Київстар, і Ви хочете отримувати вхідні дзвінки на нього по SIP, Вам потрібно зробити безумовну переадресацію вхідних дзвінків з цього номера на наш технічний номер згідно правил оператора.
  • Для прийому багатоканальних вхідних дзвінків до наших каналів може бути підключений і зроблений багатоканальним будь-який мобільний номер Lifecell. Для цих цілей може бути використаний тыльки вже існуючий номер клієнта. Щомісячна вартість прив'язки одного номера до каналам50 грн. з ПДВ. У випадку, якщо у Вас вже є номер Lifecell, і Ви хочете отримувати вхідні дзвінки на нього по SIP, Вам потрібно зробити безумовну переадресацію вхідних дзвінків з цього номера на наш технічний номер згідно правил оператора.

Послуга підбору єдиного вхідного SIP-номери для всіх операторів мобільного зв'язку, що добре запам'ятовується (номери ми підбираємо на замовлення), наприклад:

(050)

(067) 461-77-55

(093)

Вартість підбору: 1300 грн. з ПДВ за номер кожного оператора.

Переваги мобільних SIP-номерів перед номером 0800

  • При використанні номерів 0800 дзвінок завжди платний (для Вас або для клієнта). Оплата похвилинна (вартість хвилини від 0,40 грн). Використовуючи наші SIP-номери для прийому дзвінків клієнтів, Ви платите тільки фіксовану щомісячну абонплату за канали та номери . Знаючи обсяг щомісячного трафіку, нескладно порахувати вигоду від використання наших послуг: одна з найбільших компаній з вантажоперевезення України, перейшовши з використання номером 0800 на наші SIP-номери мобільних операторів, скоротила свої витрати на зв'язок в 4 (!!!) рази.
  • 0800 бувають різними - в одних випадках за хвилини зв'язку платите Ви, в інших клієнт. Споживачі України вже багато разів зустрічалися зі зняттям грошей зі своїх рахунків при дзвінки на різні 0800 (особливо якщо власник номером 0800 не попереджає про платний дзвінок для клієнта). Згідно маркетингових досліджень, клієнти куди більше довіряють простим мобільним номерами на сайті, ніж номерам 0800 з не завжди зрозумілими витратами - при можливості вибору в 80% випадків вони подзвонять саме на мобільний номер.
  • Оплата за дзвінок. У переважної більшості користувачів мобільних телефонів України тариф дозволяє здійснювати безкоштовні дзвінки всередині мережі свого оператора. З цієї причини Ваші клієнти будуть спокійно ставитися до дзвінків в Вашу компанію або колл-центр, і набагато частіше зберігають такий номер у своїй телефонній книзі, ніж 0800.