SIP-номери мобільних операторів

Sip-номери підключаються до sip-транків "Постійний Україна", "Універсальний мобільний", "Для вхідних мобільний", "Lifecell мобільний", і крім стандартного застосування можуть використовуватися також для коллтрекінга.
SIP-номери підключаються тільки юридичним особам та ФОП для використання на території України (крім Криму та зони АТО).

Порівняйте наші ціни на зв'язок з цінами інших операторів України
  • Для здійснення багатоканальних вхідних і вихідних дзвінків в наших каналах "Постійний Україна" використовуються SIP-номери 044 .
    При підключенні в транк за замовчуванням включений 1 номер 044, вартість додаткового номера в Транки - 30 грн\міс.
    За замовчуванням номер є 5-канальним, при збільшенні обсягу трафіку абонента ми можемо надати додаткові канали.
  • Через обмеження оператора повноцінні SIP-номери Водафон для одночасного прийому і здійснення багатоканальних дзвінків в Україні підключити не можна. За допомогою наших продуктів Ви зможете максимально обійти це обмеження та:

    1) підключити будь-який номер Водафон для прийому багатоканальних вхідних дзвінків до наших каналів "Для вхідних Україна" Для цих цілей може бути використаний вже існуючий номер оператора або замовлений новий. Щомісячна вартість прив'язки одного номера - 100 грн. з ПДВ. У випадку, якщо у Вас вже є номер, і Ви хочете отримувати вхідні дзвінки на нього по SIP, Вам потрібно зробити безумовну переадресацію вхідних дзвінків з цього номера на наш технічний номер згідно правил оператора.

    2) підключити будь-який номер Водафон для здійснення багатоканальних вихідних дзвінків до наших транків "Мобільний Україна (вихідні)" . Для цих цілей може бути використаний вже існуючий номер оператора або замовлений новий. Щомісячна вартість прив'язки одного номера до транків - 100 грн. з ПДВ. Обмеження при такому підключенні - на дані номери не можна передзвонювати (зворотний передзвон закритий).
    Для підключення номера sip-Водафон оберіть один з цих транків, або зверніться до наших менеджерів за консультацією.
  • Через обмеження оператора повноцінні SIP-номери Київстар для одночасного прийому і здійснення багатоканальних дзвінків в Україні підключити не можна. За допомогою наших продуктів Ви зможете максимально обійти це обмеження та:

    1) підключити будь-який номер Київстар для прийому багатоканальних вхідних дзвінків до наших каналів "Для вхідних Україна" Для цих цілей може бути використаний вже існуючий номер оператора або замовлений новий. Щомісячна вартість прив'язки одного номера - 90 грн. з ПДВ. У випадку, якщо у Вас вже є номер, і Ви хочете отримувати вхідні дзвінки на нього по SIP, Вам потрібно зробити безумовну переадресацію вхідних дзвінків з цього номера на наш технічний номер згідно правил оператора.

    2) підключити будь-який номер Київстар для здійснення багатоканальних вихідних дзвінків до наших транків "Мобільний Україна (вихідні)" . Для цих цілей може бути використаний вже існуючий номер оператора або замовлений новий. Щомісячна вартість прив'язки одного номера до транків - 100 грн. з ПДВ. Обмеження при такому підключенні - на дані номери не можна передзвонювати (зворотний передзвон закритий).
    Для підключення sip-номера Київстар оберіть один з цих транків, або зверніться до наших менеджерів за консультацією.
  • Мобільні багатоканальні номера Lifecell можуть бути підключені:
    1) для здійснення вхідних і вихідних багатоканальних дзвінків до транків «Lifecell Мобільний Україна». Вартість щомісячного обслуговування номерний лінії в транку 40 грн.
    2) для прийому вхідних дзвінків до транків «Універсальний мобільний Україна» і «Для вхідних мобільний». Вартість щомісячного обслуговування номеру 50 грн.
    Для підключення номера Лайфселл оберіть один з цих транків, або зверніться до наших менеджерів за консультацією.

Підбір єдиного SIP-номеру

За запитом ми здійснюємо послугу підбору єдиного вхідного SIP-номеру для всіх операторів мобільного зв'язку, що запам'ятовується, наприклад:

(050)

(067) 461-77-55

(093)

Вартість підбору: 1300 грн. з ПДВ за номер кожного оператора.

Переваги мобільних SIP-номерів перед номером 0800

  • При використанні номерів 0800 дзвінок завжди платний (для Вас або для клієнта). Оплата похвилинна (вартість хвилини від 0,40 грн). Використовуючи наші SIP-номери для прийому дзвінків клієнтів, Ви платите тільки фіксовану щомісячну абонплату за канали та номери . Знаючи обсяг щомісячного трафіку, нескладно порахувати вигоду від використання наших послуг: одна з найбільших компаній з вантажоперевезення України, перейшовши з використання номером 0800 на наші SIP-номери мобільних операторів, скоротила свої витрати на зв'язок в 4 (!!!) рази.
  • 0800 бувають різними - в одних випадках за хвилини зв'язку платите Ви, в інших клієнт. Споживачі України вже багато разів зустрічалися зі зняттям грошей зі своїх рахунків при дзвінки на різні 0800 (особливо якщо власник номером 0800 не попереджає про платний дзвінок для клієнта). Згідно маркетингових досліджень, клієнти куди більше довіряють простим мобільним номерами на сайті, ніж номерам 0800 з не завжди зрозумілими витратами - при можливості вибору в 80% випадків вони подзвонять саме на мобільний номер.
  • Оплата за дзвінок. У переважної більшості користувачів мобільних телефонів України тариф дозволяє здійснювати безкоштовні дзвінки всередині мережі свого оператора. З цієї причини Ваші клієнти будуть спокійно ставитися до дзвінків в Вашу компанію або колл-центр, і набагато частіше зберігають такий номер у своїй телефонній книзі, ніж 0800.