Колл-центр Webcall

Webcall - хмарна платформа для організації та адміністрування бізнес-напрямків по обдзвону абонентів.

За допомогою платформи легко запустити як міні-коллцентр, так і професійний контакт-центр з широким спектром взаємодії з абонентами. Крім живого спілкування з операторами, система дозволяє автоматичне обзвонювання абонентів з відтворенням медіа-файлів і фіксацією відповідей користувачів.

Коллцентр Україна: SIP-номери для коллтрекінга, sip-номер Укртелеком

Переваги платформи:

  • 100% хмарний сервіс: для здійснення дзвінків потрібен тільки браузер і гарнітура (не потрібні софтфони або ip-телефони).
  • Масштабованість і мобільність: додати робоче місце оператора або перенести його на інший комп'ютер - питання лічених хвилин.
  • Простота інтерфейсу: інтуїтивно зрозумілий функціонал, створений на основі багаторічної роботи з системами телефонії.
  • Надійність: хмарна розгортка забезпечує безперебійну роботу резервуванням на декількох майданчиках.
sip-телефонія Київ: підбір номерів, прихований номер лайфселл

Функціонал:

  • Моніторинг роботи операторів в режимі реального часу.
  • Суфлювання бесіди: під час бесіди операторів-новачків з абонентами старший оператор може контролювати хід спілкування і допомагати новачку вести бесіду в правильному руслі.
  • Дашбоард: онлайн-інформація про рівень завантаження системи "на зараз", кількість одночасно прийнятих дзвінків, дзвінків в черзі, вільних операторів, успішних дзвінків за останню годину і т.д.
  • Аналітика: по діям всього коллцентра і кожного окремого оператора.
  • Облік робочого часу: повний KPI по кожному оператору.
  • Статистика по дзвінках з гнучкими фільтрами сортування.
  • Сallback: всі пропущені дзвінки автоматично з'єднаються з першим оператором, що звільнився.
  • Click to call - класична кнопка замовлення дзвінка з сайту (опціонально з'єднання клієнта з оператором безпосередньо через браузер, що може значно заощадити бюджет на дзвінках).
  • Автодозвон: сервіс сам додзвонюється до абонента і тільки після цього з'єднує з оператором, що забезпечує найбільш ефективне завантаження колл-центру.
  • Розумний IVR: маршрутизація і переклад дзвінків, розпізнавання голосових команд, черга з урахуванням пріоритетності клієнта і досвідченості оператора.
  • API. Можливість інтегруватися зі сторонньою CRM або керувати обзвоном за допомогою скриптів.

Тарифи на обслуговування:

Функції пакету Старт Бізнес Максимум
Моніторинг
Дашборд
Статистика
Запис розмов
IVR 1 рівень 2 рівня необмежено
Суфлювання
Аналітика
Облік робочого часу
Дзвінок з сайту
Callback по пропущених дзвінках
Автодозвон
Вартість пакету 200 грн/мес 300 грн/мес 700 грн/мес

Хочете дізнатися більше або твердо вирішили підключити колл-центр? Зв'яжіться з нашими менеджерами!