Сервіси автообдзвону SIP Hub Україна

Залежно від характеру Вашого бізнесу і цілі обдзвону клієнтів, ми можемо запропонувати три різні варіанти автообзвона. Кожен з цих варіантів є хмарним, швидко інтегрується (залежно від типу 1-10 робочих днів) і не передбачає установку і настройку програмного забезпечення на стороні клієнта. Для допомоги у виборі системи автообдзвону зв'яжіться з нашими менеджерами.

☉ Сервіс голосових розсилок

  • Простий автоматичний обдзвін вашої бази телефонів.
  • Створення розсилки за 3 хвилини.
  • Обзвон вашої бази за 10 хвилин.
  • Використовується у всіх видах бізнесу для будь-яких варіантів базового обдзвону.
SIP-номери Київстар, Лайфселл, Інтертелеком, автообзвон України

Для яких завдань підійде:

  • "Холодні обдзвони" (ті самі, з яких виходять "теплі" клієнти)
  • Телефонні опитування (організація телефонних опитувань без колл-центру і менеджерів)
  • Інформування клієнтів (інформуйте клієнтів про нові акції та новини)
  • Автоматизація логістики (через автообзвон Ви можете повідомити клієнту про статус доставки)

☉ Інтелектуальний голосовий робот

Найбільш "розумний" вид автообзвона: віртуальна співробітниця Вашого відділу продажів, техпідтримки і HR, яка не схильна до людського фактору і не відхиляється від скрипта. Сервіс самостійно здійснює голосові виклики на телефони ваших клієнтів, сам же відповідає на вхідні дзвінки, і без перебільшення здатний спілкуватися як жива людина. Спираючись на нашу статистику, в 90% випадків Ваші абоненти не розпізнають, що спілкувалися з роботом - а у решти така комунікація викличе інтерес і позитивні емоції. З досвіду, сервіс відмінно підійде для роботи з товарами і послугами преміального класу, де важливо створити і зберегти у клієнта відчуття індивідуального і персоналізованого підходу.

  • Дозвон за розкладом (скрипт дзвонить в заданий час по завантаженому заздалегідь списку абонентів, якщо не додзвонився відразу, то передзвонює пізніше.)
  • Повноцінне спілкування (не дивлячись на заданий скрипт, все варіанти сценаріїв спілкування продумувати не потрібно. Нейросеть вже багато вміє сама, і швидко навчається під Ваш профіль - розмови виходять досить гнучкими (послухайте наші приклади в аудіороликах нижче)
  • Детальна звітність по всіх процесах (по завершенню процесу виходить не тільки загальний звіт по додзвонам, але і детальна інформація по кожному абоненту (яка по інтеграції може відразу передаватися в Вашу CRM)

ППриклади спілкування людини з інтелектуальним роботом:

☉ Колл-центр з автообдзвоном

Цей сервіс є сумішшю повноцінного професійного живого колл-центру і автообзвона. Автообзвон тут дозволяє знизити навантаження на людський ресурс, і підготувати базу для живого спілкування.

SIP-номери Київстар, Лайфселл, автообзвон України

В даному випадку голосовий асистент дозволяє без навантаження на операторів провести попередній дзвінки бази, з'ясувати інформацію або навіть виявити потребу і передати оператору вже готового клієнта.

Хочете дізнатися більше або залишити заявку на автообзвон? Зв'яжіться з нашими менеджерами!